تعویض قریب ۱۸۰۰ کنتور خراب مشترکان روستایی یزد

به گزارش یزدی نیوزرییس اداره امور مشترکین شرکت آبفار یزد از تعویض یک‌هزار و ۷۶۴ کنتور خراب از سوی این شرکت از ابتدای سال جاری خبر داد.
«سید علی موسوی» گفت: با هدف خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکین از ابتدای سال جاری تعداد یک هزار و ۷۶۴ کنتور خراب توسط شرکت آبفار تعویض شد و همچنین برنامه‌ریزی جهت اصلاح انشعاب و تعویض کنتورهای خراب به تعداد چهار هزار و ۳۷۷ مورد انجام شده است .

وی  افزود: از دیگر فعالیت‌های این شرکت فروش تعداد دو هزار و ۱۲۵ فقره انشعاب و خدمات‌رسانی به ۱۰۴ هزار و ۶۰۰ مشترک روستایی بوده است .

موسوی همچنین تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه پیامکی مشترکین و ارسال بیش از ۸۰ هزار پیامک در قالب ارسال قبوض، درخواست قرائت کنتور توسط مشترکین، اخطار به مشترکین بدهکار و اطلاع رسانی در جهت حفاظت کنتور در برابر یخ زدگی از دیگر اقدامات این شرکت جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به مشترکین است.

این مقام مسئول در ادامه ابراز کرد: از دیگر اقدامات این شرکت رایزنی با بانک کشاورزی در راستای تامین ۱۵ دستگاه pos  سیار جهت پیگیری وصول مطالبات بوده است .

موسوی در ادامه به راه‌اندازی دفتر بخش گاریزات شهرستان تفت جهت پاسخگویی به مشترکین اشاره کرد و افزود: انعقاد ۹ فقره قرارداد در هشت شهرستان به صورت مجزا جهت وصول مطالبات از دیگر پیگیری‌های این شرکت در راستای تحقق اهداف است.

رییس اداره امور مشترکین شرکت آبفار یزد در پایان به عملیاتی شدن سامانه ۱۵۲۳ اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تعداد چهار هزار و ۷۱۱ فقره قبوض پرداختی و قریب به یک هزار مورد اعلام شماره کنتور از طریق این سامانه انجام شده است.
 

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..