آفتاب اقتصادی یزد به مطبوعات کشور پیوست

no-thumbs

مدیر مسئول روزنامه آفتاب اقتصادی یزد از انتشار نخستین شماره این نشریه از امروز خبر داد و گفت: مصمم هستیم اخبار اقتصادی کشور را در این نشریه جامع و کامل در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

به گزارش یزدی نیوزمنصور مظفری  با اشاره به اینکه مجوز این روزنامه قبلا از هیات نظارت بر مطبوعات اخذ شده است، اظهار داشت: این روزنامه صرفا اقتصادی است و به دیگر حوزه هیای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ورود نخواهد کرد.
صاحب امتیاز روزنامه آفتاب اقتصادی خاطرنشان کرد: این روزنامه دارای بخش‌های خبری، بانک و بیمه، انرژی، اقتصاد بین‌الملل، بورس، اقتصاد کلان و … است.
مظفری با تاکید براینکه این روزنامه تا اطلاع ثانوی به همراه روزنامه آفتاب یزد به صورت رایگان توزیع می شود، هدف از این اقدام را دیده شدن و رسیدن روزنامه میان مخاطبان اعلام کرد.
به گفته وی روزنامه در ۱۲ صفحه و بصورت سراسری در کشور توزیع خواهد شد.
مدیر مسئول روزنامه آفتاب اقتصادی که مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد نیز هست تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۵ تلاش کردیم که روزنامه آفتاب یزد خبرهای تولیدی و محتوایی در اولویت مطالب صفحات خود قرار دهد که این مهم مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است.
مظفری ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه مقرر شده این روزنامه بصورت رایگان توزیع شود، مورد اقبال و توجه مخاطبان که سرمایه های اصلی رسانه ها محسوب می شوند قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..