کاهش ۴۴درصدی خاموشی های استان یزد

no-thumbs

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از کاهش 44 درصدی خاموشی های این استان در هفت ماهه امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین شریعتی نسب در دیدار با ارزیابان حوزه بهره برداری شرکت توانیر ، سهمیه بندی و مدیریت میزان خاموشی با برنامه بر اساس اهداف کلان شرکت و به تفکیک امور های نواحی را از اهداف مهم برای پایین آوردن شاخص خاموشی مشترکین به دقیقه در سال برشمرد.
وی با بیان اینکه در مجموع ۴۴ درصد خاموشی های استان یزد نسبت به سال قبل کاهش یافته است ، توسعه خط گرم فشار ضعیف و تلاش برای حذف خاموشی های این بخش به همراه راه اندازی دیسپاچینگ فشار ضعیف و پشتیبان در مواقع بحران را از مهم ترین عوامل در ارتقا و بهبود بخشی حوزه بهره برداری عنوان کرد.
شریعتی نسب با اشاره به اینکه خاموشی هر مشترک به دقیقه در روز در سال ۹۳ به میزان ۰.۴۹ و در سال ۹۴ به رقم ۰.۳۹به ثبت رسیده است ، خاموشی های بی برنامه توزیع نیروی برق در هفت ماهه امسال ۲۱ درصد کاهش را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در هفت ماهه امسال ۷۰ درصد خاموشی های با برنامه ما نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
شریعتی نسب برون سپاری پاسخگویی مردم ، راه اندازی رد یاب خودروهای عملیات ، بخش صدای مردم و سیستم جامع اسکادا از اقدامات ضروری در حوزه بهره برداری بوده است.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: مدیران و بهره برداران شرکت در هرمکان و به صورت آنلاین می تواند با بستر سازی انجام شده ، از وضعیت فیدرهای کل استان شامل بار فیدر ، پست، ناحیه وکل استان مطلع شوند.
شریعتی نسب در بخش های بعدی سخنان خود به فعالیت های حوزه دیسپاچینگ ، ایمنی ، توسعه انرژی های تجدید پذیر ، نظارت بر بهره برداری و اقدامات مدیریتی در حوزه بحران اشاره کرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..