استاندار:

مشکلی در زمینه جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد نداریم

استاندار یزد با اشاره به اینکه باید پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان یزد تکمیل و بهره‌برداری شود، گفت: مشکلی در زمینه جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد نداریم.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی  در ستاد اقتصاد مقاومتی یزد با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نقش‌های اساسی در تمام مقاطع انقلاب داشتند و به خوبی نقش خودشان را ایفا کردند و ارتحال ایشان برای تمام مردم ایران ناراحت کننده بود.


وی در ارتباط با مباحث مطرح شده در ستاد اقتصاد مقاومتی یزد، گفت: امکان جابجایی ۲۰ درصد از تملک و دارایی برای مباحث ضروری که می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی در بر داشته باشد فراهم شده و باید سعی کنیم از این ظرفیت استفاده کنیمو

استاندار یزد با اشاره به ایکه اعتبارات سفر ریاست جمهوری به یزد از الان به بعد سرازیر می‌شود، گفت: تا خرداد هم فرصت استفاده از این اعتبارات را داریم و هرچه قدر تلاشمان زیاد‌تر شود، خدمات بهتری برای مردم می‌توانیم انجام دهیم.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه نباید نگرانی در رابطه با اعتبارات وجود داشته باشد چرا که اعتبارات می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای کارهای بسیار ارزشمندی که انجام می‌شود باید این موارد منظور شود تا عملکرد ما سبب انگیزه فعالیت‌های بعدی باشد.

استاندار یزد با تاکید بر اهمیت توجه به پیشرفت اقتصادی جامعه و به دنبال آن رفع مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: کارآمدی و عملکردی کامل باید در کارها مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید در فعالیت‌ها به آن توجه لازم صورت گیرد، بحث ارائه گزارش‌های صحیح و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان است، به همین دلیل باید در برنامه‌های هفته اقتصاد مقاومتی هم از نظر دیگر افراد استفاده کرد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..