رویداد بزرگ ورزشی در یزد:

۱۰۰ کشور، متقاضی پخش مستقیم رقابت های فوتبال ساحلی جهان در یزد

مدیرکل ورزش و جوانان یزد از تقاضای یکصد کشور جهان برای پخش مستقیم تلویزیونی رقابتهای فوتبال ساحلی جام باشگاههای جهان در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی طی نشستی در محل استانداری یزد افزود: این رقابت ها روزهای چهارم تا نهم فروردین ماه سال اینده در یزد برگزار می شود.
وی افزود: اگر به خوبی میزبانی کنیم می توانیم به مدت سه سال متمادی میزبان این مسابقات باشیم.
وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در استان یزد در حالی است که این استان به ساحل و دریا دسترسی نداشته و در منطقه ای خشک در مرکز ایران میزبان برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در سطح جهانی است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد که میزبانی این رقابتها را عهده دار است پیشتر از واگذاری سه دوره میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های جهانی به این استان خبر داده بود.
محمد عشقان ملک افزود: بر اساس تفاهمنامه بین فدراسیون فوتبال ایران و سازمان جهانی فوتبال ساحلی این رقابت ها به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: اولین دوره این مسابقات در سطح جهان و ایران با حضور چهار تیم قدرتمند باشگاهی از جهان و تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد برپا خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد اظهار داشت: مسابقات با حضور مقام های سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، مسئولان فدراسیون ، مربیان ، مدرسان و داوران برتر ساحلی انجام می گیرد.
عشقان ملک گفت: در این رابطه جلسه ای برای برنامه ریزی و هماهنگی در میزبانی شایسته این رقابت های معتبر جهانی برگزار شده و تا شروع مسابقات نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..