طی پیامی:

تسلیت رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ وی را عالم دینی دانست که حقوق اساسی مردم و رای و نظر آنها را محترم می‌شمرد و در مقابل ناملایمات و سختی‌ها و بعضا بی حرمتی‌ها، دم فرو بست و از آبروی خویش برای حفظ انقلاب اسلامی ودستاوردهای گرانقدرش، مایه گذاشت.

به گزارش یزدی نیوزمتن پیام محمدرضا تابش به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

او نیز گذشت از این گذرگاه
وان کیست که نگذرد بر این راه
رحلت اندوه بار مبارز نستوه، انقلابی مجاهد و روحانی مردم دار؛ مرید صادق حضرت امام (ره) و یاور دلسوز رهبری معظم انقلاب اسلامی؛  حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
 
او که از پایه گذاران انقلاب سترگ اسلامی و مدافع راستین و موقعیت شناس این خیزش حق طلبانه و مردمی بود، با ذکاوت و هوش خویش در کسوت مدیری مقتدر و مشاوری امین برای امام و رهبری، توانست ایران عزیز را در برهه های حساس تاریخی از پرتگاه های هولناک عبور دهد و بر اقتدار و عزت کشور و مردم بیفزاید.

وی از موضع یک عالم دینی، حقوق اساسی مردم را محترم می‌دانست و برای رای و نظر آنها احترام قائل بود، در مقابل ناملایمات و سختی‌ها و بعضا بی‌حرمتی‌ها، دم فرو بست و از آبروی خویش برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای گرانقدرش، مایه گذاشت.

بی شک نام نیک وی در سپهر سیاست ایران خواهد درخشید و یاد و خاطره فداکاری ها و سیاست ورزی ها و اقدامات سازنده و خیرخواهانه اش در دل های مردمان قدردان ایران زمین ماندگار خواهد بود.
 
این مصیبت عظمی را به ملت شریف ایران؛ مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، جامعه روحانیت و بیت شریف و صبورش؛ خصوصا همسر همراه و فداکار این عالم جلیل القدر و برادران و فرزندان ارجمندش تسلیت می گویم و علو درجات این عزیز سفر کرده را از خداوند متعال مسألت دارم.

محمدرضا تابش
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد
در مجلس شورای اسلامی
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..