یک عضو شورای شهرخبر داد:

عدم پرداخت حقوق ۳ ماهه کارکنان پیمانکاران خدمات شهری شهرداری یزد

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد از عدم پرداخت حقوق سه ماهه کارکنان پیمانکاران خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد و گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت حقوق این افراد اقدام لازم صورت پذیرد.

به گزارش یزدی نیوزسپنتا نیکنام در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در دوره شهرداری عظیمی زاده شاهد تحصن و اعتصاب کارگران شهرداری یزد نبودیم اظهار داشت: با این وجود برخی از پیمانکاران خدمات شهری و کارکنان آنها مراجعه کردند و از عدم دریافت حقوق سه ماهه خود گلایه داشتند.

وی با اشاره به اینکه این افراد از طبقه نسبتا ضعیف جامعه هستند، اظهار داشت: علاوه بر مشکلات مالی که در بین این افراد وجود دارد، کارشان هم نسبت به دیگران متفاوت است و سختی‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد.

رئیس کمیسوین خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد افزود: باید به صورتی برنامه‌ریزی کنیم که هرچه سریع‌تر حقوق معوق این افراد پرداخت شود که مشکلاتشان برطرف شود.

نیکنام تصریح کرد: این که سه ماه حقوق بخشی از افرادی که با شهرداری در ارتباط هستند پرداخت نشود ممکن است سبب تبعات ناخوشایندی برای خانواده آنها شود.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد می‌شود که در راستای تقویت فعالیت کارکنان بخش اجراییات شهرداری ،نسبت به تقدیر و تشکر از آنها به صورت مادی یا معنوی اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: اینکه مدیران شهرداری و شورای شهر در جمع این کارگران حضور پیدا کنند و از آنها تجلیل نمایند، سبب می‌شود دلگرمی آنها به کارشان افزایش پیدا کند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..