رئیس هیات فوتبال استان یزد خبر داد:

یزد آماده برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان

رئیس هیات فوتبال استان یزد از آمادگی برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه های جهان در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز'عبدالرضا دستا'  در نشست هیات فوتبال استان یزد افزود: این مسابقات از پنجم تا دهم فروردین ماه سال آینده به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد در محله محمود آباد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این رقابت ها اولین رویداد مهم بین المللی فوتبال ساحلی در ایران است که زیر نظر سازمان جهانی فوتبال ساحلی و با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و ورزشی در استان برگزار خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد اظهار داشت: در این خصوص جلسه هایی در سطح کشور و یزد برگزار شده و تا شروع مسابقات با جدیت برای برگزاری هرچه بهتر رقابت ها اقدام های لازم بعمل می آید.
دستا به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار مسائل فنی و میزبانی مسابقات تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود تا رقابت ها با حضور گسترده علاقمندان بنخو شایسته در استان برگزار شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد در ادامه با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته کمیته ها در هفته های اخیر به دستاورد سفر خود به مشهد مقدس و حضور در همایش سالانه روسای هیات فوتبال استان های کشور اشاره کرد.
دستا همچنین با اشاره به اینکه باید تمام برنامه ها با جدیت و رعایت مقررات فدراسیون و آیین نامه های داخلی هیات فوتبال استان انجام گیرد بر تداوم و پیگیری آنها تا حصوص نتیجه تاکید نمود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: مسائل فرهنگی و ارزشی در کنار برنامه ها ، برگزاری منظم مسابقات فوتبال و فوتسال لیگ های استان در رده های مختلف طبق مقررات و پیگیری مسائل و مشکلات باید همواره مدنظر روسای کمیته ها قرار گیرد.
دستا همچنین با بیان اینکه شعار این هیات ( صداقت ، صبوری و صمیمیت ) است بر تحقق عملی آنها برای موفقیت بیشتر در تمام عرصه ها تاکید و خواستار حرکت جدی کمیته ها در چارچوب موازین شد .
در ادامه این جلسه کلیپی از عملکرد کمیته ها و برنامه های مختلف انجام گرفته آنها در هفته های اخیر پخش و بر لزوم اطلاع رسانی درست ، شفاف و صادقانه تاکید گردید.
همچنین در پایان این جلسه ، دبیر و روسای مختلف کمیته های هیات فوتبال استان یزد با ارائه گزارش در خصوص عملکردها ، برنامه ها و نیازها بر پیگیری مسائل تا رسیدن به هدف تاکید نمودند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..