۲۲ برنامه در هفته «قرآن و عترت» یزد اجرا می‌شود

no-thumbs

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ۲۲ برنامه و جشنواره در هفته «قرآن و عترت» این استان اجرا خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  اظهار کرد: برنامه های متنوع قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در استان یزد برگزار می‌شود.

غیاثی ندوشن با بیان اینکه در هفته قرآن و عترت استان یزد ٢٢ برنامه و جشنواره فرهنگی، هنری، پژوهشی و قرآنی در استان برگزار می‌شود گفت: با مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی استان یزد، برنامه‌های قرآنی نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقات تواشیح و ابتهال توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد برپا خواهد شد.
برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان یزد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این یادواره به همت بنیاد شهید استان یزد با گرامیداشت شهید حاج حسن دانش، ٧بهمن ماه در مسجد امامزاده جعفر(ع) برگزار خواهد شد.
وی برنامه دیگر قرآنی را مسابقات تلاوت اعلام کرد و افزود: این مسابقه ویژه برادران در دو مقطع سنی بالای ١٧ سال و زیر ١٧ سال برگزار خواهد شد.
۲۵ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در مسابقه تلاوت
وی آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقه قرآنی را ٢٥ دی ماه ذکر کرد و گفت: علاقه مندان از طریق سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی می توانند ثبت نام و شرکت نمایند.
غیاثی ندوشن افزود: مسابقات جشنواره آیه های نور و همچنین تدریس مکتب خانه ای از دیگر برنامه های قرآنی استان یزد به مناسبت هفته قرآن و عترت است که توسط موسسات قرآنی یزد برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هفته قرآن و عترت استان یزد دوم الی هشتم بهمن ماه سال جاری در٢٢ برنامه و جشنواره فرهنگی، هنری، پژوهشی و قرآنی در استان یزد برگزار خواهد شد.
منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..