بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بندرخشک پیشگامان

داوود کشاورزیان معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و هیات همراه از بندرخشک پیشگامان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور صبح پنج شنبه از بندرخشک پیشگامان، نخستین بندرخشک تعاونی کشور که داری مجوز رسمی از هیات دولت است بازدید کرد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به اتمام فازهای احداث این پروژه عظیم ملی و منطقه ای خاطرنشان کرد: با شروع فعالیت این بندر در استان یزد، شاهد تحولی عظیم در اقتصاد کشورخواهیم بود. بندرخشک پیشگامان می تواند نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد. استان یزد در شاهراه حمل و نقل کشور واقع شده و این بندرخشک می تواند ظرفیت های بالقوه صنعت حمل و نقل استان را شکوفا سازد و باعث رونق اقتصادی هرچه بیشتر این منطقه گردد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از بخش های مختلف این بندر اعم از انبارها و ایستگاه های راه آهن دیدارکرد و در جریان کم و کیف مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

دکتر بابایی رییس هیات مدیره و مهندس رضایی مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در این بازدید گزارشی از روند احداث و پیشرفت بندرخشک پیشگامان ارایه نمودند.

بخش نظردهی بسته شده است..