تاکید فرماندار اردکان بر اصلاح طرح تفصیلی این شهر

no-thumbs

فرماندار اردکان خواستار اصلاح طرح تفصیلی شهر اردکان با حضور کارشناسان شد .

به گزارش یزدی نیوزهادی مقیمی  در نشست هم‌اندیشی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان، بر ضرورت هم‌اندیشی مسئولان در حوزه‌های مختلف و تبادل‌نظر برای دستیابی به اتفاق‌نظر در مسائل گوناگون شهر اردکان تأکید کرد.
وی وجود نظرات و آرای مختلف و تضارب آن‌ها را نشانه‌ای از رشد مدنیت در جامعه دانست و تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها را در همین راستا ارزیابی کرد.
فرماندار اردکان سپس با اعلام دستور جلسه، هدف از این نشست را تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت مسکن در شهرستان اردکان و ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات قیمت زمین و احداث شهرک‌های جدید عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر قیمت زمین به‌ویژه در شهر اردکان افزایش یافته که خانواده‌ها و جوانان را با مشکلاتی مواجه کرده است.
مقیمی با اشاره به اتمام سرشماری عمومی نفوس و مسکن خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد جمعیت شهرستان با رشد قابل‌ملاحظه‌ای همراه بوده و لازم است برای تأمین زیرساخت‌ها ازجمله مسکن اقدام اساسی و عملی صورت گیرد.
فرماندار اردکان، لزوم بازآرایی و تحول در مبلمان شهری اردکان را یادآور شد و افزود: ساماندهی خیابان‌ها و معابر، تأمین روشنایی، ایجاد و بهسازی پارک‌ها با آینده‌نگری نسبت به جمعیت شهر از مسائلی است که شورای اسلامی شهر و شهرداری اردکان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
مقیمی گفت : زمینه واگذاری زمین‌های داخل شهر و نیز صدور مجوزهای لازم برای انبوه‌سازی و ساخت مجتمع‌های مسکونی فراهم شود.
فرماندار اردکان با اشاره به مشکلات پیشِ روی شهرداری اردکان در اجرای پروژه‌های عمرانی، خواستار همکاری بیش‌تر سازمان‌های خدمات‌رسان شد و گفت: در آستانه سال جدید، مطالبه عمومی این است که این ادارات با هماهنگی بین‌دستگاهی اجرای پروژه‌ها را تسهیل نمایند.
در ادامه این نشست هر یک از اعضا به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.
پیش‌بینی احداث شهرک‌ها و مجتمع‌های جدید مسکونی، پی‌گیری احداث مجتمع رفاهی، لزوم توجه به مزارع شمال اردکان به‌عنوان ریه‌های شهر، نظارت بر وضعیت نیروهای کارگری فصلی و لزوم توجه صنایع به تعهدات اجتماعی خود از موارد مطرح‌شده توسط اعضای این جلسه بود.
در این نشست، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و نمایندگان دفتر امام‌جمعه و دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..