دوچرخه سواران مهریزی به تیم ملی دعوت شدند

no-thumbs

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز از دعوت دو دوچرخه سوار این شهرستان به اردوهای تیم های ملی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحسن زارع  افزود: از سوی کادرفنی ، مجید ابویی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و احسان دهقان منگابادی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
وی ادامه داد: دعوت از جوانان این شهرستان در رشته دوچرخه سواری به اردوهای مختلف تیم های ملی نشان دهنده سابقه ، ظرفیت و آمادگی ورزشکاران منطقه برای کسب افتخار آفرینی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز خاطر نشان کرد: علاوه بر دهقان و ابویی که به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند قبلا شاهد دعوت سایر ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی هستیم.
زارع گفت: در شهرستان مهریز ۳۰ هیات ورزشی با ۲هزار و ۵۰۰ ورزشکار بیمه شده فعالیت دارند که رشته دوچرخه سواری در کنار سایر رشته ها در طول سال بر اساس تقویم اجرایی در بخش های مختلف شامل تمرین ، مسابقات و اعزام ها حضور دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز اظهار داشت: همه هفته روزهای پنجشنبه کاروان صبح و سلامت با حضور افراد علاقمند در رشته دوچرخه سواری در این شهرستان فعالیت می کنند.
زارع گفت: گسترش فرهنگ ورزش و بخصوص ورزش های همگانی جزو برنامه های اصلی این اداره است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی انجام می گیرد.
شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..