چاپ۶ جلد کتاب در خصوص شهدای دانشجوی یزد

no-thumbs

مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد از چاپ و انتشار شش جلد کتاب در خصوص شهدای دانشجوی استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی سالاری  افزود: این کتاب ها شامل زندگی نامه ، خاطرات ، دل نوشته ها و وصیتنامه های شهدای دانشجوی استان یزد است که با همکاری دانشگاهیان به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: سه جلد کتاب دیگر در خصوص شهدای دانشجوی یزد در حال تدوین است که امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی مسئولان و دانشگاهیان هرچه زودتر آماده و چاپ و توزیع شود.
مدیر فرهنگی و دبیر اجرایی کنکره شهدای دانشجوی استان یزد در ادامه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دانشجویان شهید اشاره و گفت: در سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۰ یادواره و شبی با شهدا و شب های خاطره در سطح دانشگاه های استان یزد برگزار شده است.
سالاری گفت: اواخر بهمن ما امسال کنکره شهید محمد خانی ، شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم با برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی و همکاری و حضور گسترده دانشگاهیان برگزار می شود.
این مسئول گفت: همزمان با برگزاری کنکره شهدای دانشجوی استان یزد برنامه اختتامیه جشنواره ادبی هنری رویش بسیج دانشجویی استان نیز با حضور هنرمندان و ادیبان برگزار خواهد شد.
سالاری با بیان اینکه استان یزد ۱۳۰ شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه ها با حضور و همکاری جدی مسئولان و دانشجویان تاکید کرد.
وی همچنین به اهمیت الگوگیری از سیره نورانی شهیدان برای تحقق اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی در جامعه و بین قسر موثر دانشگاهیان تاکید نمود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..