تعویض یک هزار و ۷۶۴ کنتور خراب در شهر یزد

no-thumbs

رئیس اداره امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار ) یزد گفت: امسال یک هزار و 764 کنتور خراب بوسیله این اداره در این شهرستان تعویض شد .

به گزارش یزدی نیوزسید علی موسوی افزود: با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مشترکان برنامه ریزی برای اصلاح انشعاب و تعویض کنتورهای خراب به انجام می شود.
وی در ادامه افزود : از دیگر فعالیت های این شرکت فروش تعداد ۲ هزار و ۱۲۵ فقره انشعاب و خدمات رسانی به ۱۰۴ هزار و ۶۰۰ مشترک روستایی بوده است .
این مسئول گفت: راه اندازی سامانه پیامکی مشترکان و ارسال بیش از ۸۰ هزار پیامک در قالب ارسال قبوض ، درخواست قرائت کنتور توسط مشترکان، اخطار به بدهکاران و اطلاع رسانی در حفاظت کنتور در برابر یخ زدگی از دیگر اقدام های این شرکت برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است .
موسوی همچنین به رایزنی این شرکت با بانک کشاورزی استان یزد در راستای تامین ۱۵ دستگاه pos سیار جهت پیگیری وصول مطالبات مشترکان خبر داد.
وی به راه اندازی دفتر بخش گاریزات شهرستان تفت جهت پاسخگویی به مشترکان اشاره کرد و افزود: انعقاد ۹ فقره قرارداد درهشت شهرستان به صورت مجزا برای وصول مطالبات از دیگر پیگیری های این شرکت در راستای تحقق اهداف است .
موسوی در پایان به عملیاتی شدن سامانه ۱۵۲۳ اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تعداد چهار هزار و ۷۱۱ فقره قبوض پرداختی و قریب به یک هزار مورد اعلام شماره کنتور از طریق این سامانه انجام شده است .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..