جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در یزد:

تحریم‌ها عامل پیشرفت ملت ایران شد/ تکیه بر ارزش‌های دینی تنها راه پیروزی در عرصه‌های مختلف است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که شهدا سند زنده مجاهدت ملت ایران در برابر مستکبران جهان هستند، گفت: تکیه بر ارزش‌های دینی و دستورات الهی تنها راه سعادت و پیروزی در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش یزدی نیوزسردار«حسین سلامی» در یادواره شهدای مدافع حرم و هسته‌ای، استان یزد را سرزمین عالمان بزرگ دانست و بیان کرد: عالمان بزرگ یزدی منشأ ترویج معارف دین و اهل‌بیت در سطح جهان بودند.

وی در ادامه تیپ الغدیر را از جمله یگان‌های خط شکن لشکر خدا دانست و بیان کرد: این تیپ در بیش از ۱۵ عملیات سنگین هشت سال دفاع مقدس مسئولیت گرفته است.

سلامی با اشاره به این که شهدا حجت‌های خداوند روی زمین هستند، گفت: شهدای هسته‌ای و مدافع حرم بنیان‌گذاران تمدن اسلام و مهمترین عاملان ارتقای دستاوردهای ایران بزرگ در عرصه‌های علمی و نظامی جوامع بین المللی است.

جانشین فرمانده کل سپاه‌ شهدا را لباس عزت جامعه عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا نقش مهمی در حراست از ارزش‌های دینی و ترویج آیین الهی در سرزمین ایران ایفا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی را مشابه بعثت اولیه رسول گرامی اسلام دانست و خاطرنشان کرد: هنوز بسیاری از ابعاد و ارزش‌های انقلاب اسلامی ناشناخته مانده است.

سلامی انقلاب اسلامی را عامل غلبه بر جاهلیت مدرن دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از دیرباز تاکنون، اراده کرده تا ثروت‌های مادی‌و معنوی جهان اسلامی را به غارت ببرد.

این مقام مسئول با اشاره توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های دینی، اخلاقی و اجتماعی انقلاب اسلامی گفت: کشورهای غربی همیشه به دنبال سیاه کردن دلهای مردم مسلمان در جهان بوده و است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این که انقلاب اسلامی خورشید تابان و چراغ روشن رسیدن به ارزش‌های الهی و انسانی است، اظهار کرد: ملت ایران با دفاع مقدس هشت ساله روش مبارزه و جهاد علیه قدرت‌های مستکبر جهان را آموخته است.

وی گفت: امروز میدان تأثیر قدرت سپاه که توسط امام خمینی(ره) ایجاد شده، توانسته از تمام جهان در برابر صف‌آرایی قدرت‌های بزرگی نظیر آمریکا ایستادگی گند و ظرفیت‌های خاموش جهان را علیه مستکبران جهان به حرکت در آورد.

سلامی در ادامه با اشاره به نقش فرهنگ دفاع مقدس در پیروزی نیروهای انقلابی در جنگ سوریه گفت: شکست داعش چهره جدید آمریکاست که ضعیف و ناتوان شده است.

این مقام مسئول دستاوردهای انقلاب اسلامی در تحولات میدانی جنگ عراق را از دیگر ویژگی‌های ارزش های دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وقتی به جغرافیایی جهان اسلامی نگاه می کنیم، شعله‌های جهاد علیه قدرت‌های مستکبر جهان را نظاره می کنیم.

وی با بیان این که ملت ایران در تحریم‌های اقتصادی رشد کرده است، تصریح کرد: امروز قدرت ایران قدرت مسلم نظامی، علمی و دینی است.

جانشین فرمانده کل سپاه شهدای هسته ای را سند زنده مجاهدت ایران و ملت شهید پرور ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ملت ایران در تحریم توانست تکیه گاه خود را از نفت بردارد.

سلامی تکبه بر ارزش‌های دینی و خداوند را رمز پیروزی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه و عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی و علمی دانست و گفت: راه سعادت ما مقاومت و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این که ایران اسلامی در اوج تحریم‌های مختلف به کشور هسته‌ای تبدیل شده است، اظهار کرد: نا امیدی ما از غربی‌ها، نور امید پیروزی و دستیابی به علوم مختلف و نوین دنیا را در دل ملت همیشه پیروز ایران روشن کرده است.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران در جوامع بین المللی به عنوان ملتی بزرگ، اشغال ناپذیر و ولایتی شناخته شده است.

سلامی تأکید کرد: اگر بخواهیم سرنوشت خود را با مطلوبیت‌ها و خواسته‌های غرب تحقق بخشیم اول حقارت و بدختی ما خواهد بود.

وی با بیان این که ما قدرت آمریکا و اروپا و شرکای منطقه آنها را اندازه گرفته‌ایم، افزود: آمریکایی که به هیچ عنوان قادر نبوده و نیست که مشکلات اقتصادی خود را حل کند، چطور می‌تواند مشکلات اقتصادی کشورهای دیگر را برطرف کند.

جانشین فرمانده کل سپاه، خاطرنشان کرد: تمام آمارها و بررسی‌ها نشان می‌دهد که خورشید آمریکا و متحدان آن در حال غبور است.

سلامی با بیان این که دیگر هیچ اهرمی از قدرت برای آمریکا و متحدان عربی او باقی نمانده است، اظهار کرد: این که چراغ حیاط مستکبران در حال خاموش شدن است، کلام قرآن و نوید حق تعالی به مسلمانان مظلوم جهان است.

وی دستاوردهای نظامی، علمی ایران اسلامی را حاصل دشمنی‌های متعدد مستکبران علیه مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری از دیگر عوامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که وجود رهبری بزرگ و شجاع از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی است، گفت: رهبری بزرگ به ملت شخصیت و عزت می‌دهد و آنها را در برابر توطئه‌های دشمنان سرافراز می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما با تجربه آموخیتم که تنها راه سعادت و پیروزی مان در عرصه‌های مختلف تکیه بر ارزش‌های دینی و خداوند است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: داستان اعتماد به آمریکا و تلاش برای ترویج به این اعتماد در کشور جریان دارد و این در حالی است که ملت ایران با تجربه ۳۸ ساله خوب می‌داند که کدام مسیر درست و کدام مسیر نادرست است.

سلامی افزود: ایران اسلامی به نام اسلام و به اذن خدا قدرت خود را تقویت کرده و آماده غلبه بر هر قدرت باطل است.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: قدرت موشکی انباشته نظام و نیروهای مردمی روبه دشمنان نظام اسلامی و مستکبران جهان آماده شلیک هستند.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..