معاون وزیر راه و شهرسازی از جاده های مهریز بازدید کرد

no-thumbs

معاون وزیر راه شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور روز پنجشنبه در سفر به مهریز یزد از چند طرح عمرانی و جاده های این شهرستان دیدن کرد.

به گزارش یزدی نیوزداود کشاورزیان در سفر خود به شهرستان مهریز ابتدا از تقاطع غیر همسطح ورودی که دروازه جنوبی استان یزد در محور این شهرستان محسوب می شود بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
وی همچنین در ادامه از طرح زیر گذر دسترسی محله منگاباد به سریزد ، مسیر پاسگاه پلیس راه یزد به مهریز و بندر خشک کشور در این شهرستان بازدید و بر تسریع در اجرای عملیات طرح های مختلف تاکید کرد.
معاون وزیر راه شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به اهمیت اجرای هرچه سریعتر تقاطع غیر همسطح شهرستان مهریز تاکید و ابراز امیدواری کرد تا مردم و مسافران بتوانند از آن استفاده کنند.
کشاورزیان همچنین با قدردانی از تلاش های انجام گرفته به موضوع جاده های اصلی کشور که محل تردد مسافران از اقصی نقاط است به عنوان مسائل اولویت دار تاکید کرد.
در این بازدیدها فرماندار شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت طرح های جاده ای به لزوم اختصاص اعتبارهای لازم برای تکمیل آنها تاکید کرد.
شهرستان مهریز در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور قرار دارد و با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..