بهره‌برداری از محور یزد به بافق تا پایان سال

no-thumbs

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تخصیص اعتبار برای تکمیل محور دو بانده یزد به بافق گفت: در صورتی که اعتبار تخصیصی تامین شود تا پایان امسال از محور یزد به بافق بهره برداری خواهیم کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید‌حسین میرشفیع که در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد در بافق حضور یافت، اظهار داشت: پروژه دو بانده سازی یزد به بافق با دو مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به یزد، از سال ۸۶ آغاز شده که با اجرای بیش‌ از ۶۰ درصد از این مسیر می‌توان به پایان آن در سال جاری امیدوار بود.

وی با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از این مسیر تا پایان دی‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی روند پیشرفت پروژه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه روند اجرای کار با رشد خوبی همراه بوده و با پیگیری و جدیتی که از مسؤولان در اجرای این پروژه سراغ داریم به زودی شاهد بهره‌برداری کامل این طرح خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید روسازی آسفالت را در مسیرهای انجام شده این طرح دنبال کنیم، گفت: به دلیل رفت و آمد زیاد و حمل بار در این مسیر با ترافیک سنگین و حجم بالای حمل و نقل مواجه هستیم که موارد انجام شده نیز نیاز به بهسازی دارد.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..