نماینده اردکان:

پروژه‌های استان یزد در بخش راه و شهرسازی نیازمند توجه بیشتر

نماینده مردم اردکان در مذاکره تلفنی با وزیر راه و شهرسازی؛ بر تامین اعتبار و تکمیل پروژه های زیرساختی حمل و نقل استان یزد تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش که به دلیل لغو سفر هفته پیش وزیر و پیش بینی برنامه های فشرده در تهران برای پیگیری مسائل کلان و کشوری؛ در سفر عباس آخوندی به استان یزد حضور نداشت؛ در حاشیه افتتاح قطعه‌ای از جاده اردکان-چوپانان، طی مذاکره تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، ضمن خیر مقدم گفت: استان یزد و شهرستان اردکان به دلیل وسعت مناطق کویری، موقعیت خاص و پراکندگی جمعیتی، نیاز به توجه ویژه برای احداث و ارتقای ایمنی جاده‌ها و تدوین طرح های مورد نیاز شهرسازی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان یزد با تاکید بر رسیدگی به نیازهای شهرستان‌های استان که توسط نمایندگان مردم ارائه و پیگیری می شود تصریح کرد: جاده‌های استان یزد در مسیر مواصلاتی شمال-جنوب کشور قرار گرفته و بخشی از ترانزیت ملی از این طریق صورت می گیرد که به همین دلیل نیز باید در تصمیمات کلان، مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت همچنین با تشریح وضعیت و اولویت‌های شهرستان اردکان در حوزه راه و شهرسازی خواستار پیگیری مقام عالی وزارت در خصوص تسریع در دو خطه کردن راه آهن بافق از مسیر میبد و اردکان به اصفهان و کاشان که جزو پروژه های سفر رییس جمهوری می باشد، روکش آسفالت، طراحی میدان و دو طرفه کردن بخشی از محور چوپانان،تامین اعتبار احداث و بهسازی مسیر ارتباطی روستای حاجی آباد و . . . شد.

تابش همچنین با یادآوری پیگیری قبلی و دستور مساعد وزیر راه برای طراحی شهر جدید اردکان؛ با توجه به لحاظ نظرات کارشناسی و نیاز منطقه، تسریع در اجرایی شدن این طرح مهم را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن تقدیر از پشتکار و تلاش نماینده مردم اردکان؛ از حمایت های وی در جریان تصویب موارد مرتبط با وزرات راه در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تشکر کرد.

عباس آخوندی همچنین نسبت به رسیدگی به موارد مطرح شده از طرف تابش قول مساعد داد.
تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..