آماده‌باش اصلاح‌طلبان!

به گزارش یزدی نیوزروزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «آماده‌باش اصلاح‌طلبان» با اشاره به اینکه همزمان با زمزمه‌های احتمال ردصلاحیت رئیس‌جمهور در محافل سیاسی و رسانه‌ای جریان اصولگرا اصلاح‌طلبان به شکل جدی‌تری به موضوع آلترناتیو برای ‌روحانی می‌نگرند، نوشت: « اگر تا چند ماه پیشتر به یک طنز غیرقابل باور شبیه بود، اما امروز موضوع آنقدر جدی شده و دل اصلاح‌طلبان را لرزانده که آنها خودشان را برای هر چیز ناممکنی آماده کنند. هرچیزغیرممکنی حتی ردصلاحیت حسن روحانی، رئیس‌جمهور فعلی ایران! تا یکی، دو سال پیش، از هر اصلاح‌طلبی که راجع به این موضوع یعنی احتمال ردصلاحیت روحانی در سال ۹۶، می‌پرسیدید با کلی دلیل، چنین موضوعی را مضحک می‌دانست و می‌گفت چه طور ممکن است گروهی به هر قیمتی در آرزوی حذف حسن روحانی باشند. اما حرف‌های این چند روزه اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که خبرهایی به گوششان رسیده؛ آنچنانکه به حالت آماده‌باش درآمدند و دیگر حساب همه چیز را می‌کنند حتی ردصلاحیت حسن روحانی.

و از همین روی برای نخستین بار و به‌طور رسمی به جای تعارفات و بیان اینکه «ما اصلاح‌طلبان کسی را جز، حسن روحانی نداریم» صحبت از توافق برای معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب (آلترناتیو) در انتخابات می‌کنند. آلترناتیوی که نه برای رقابت با حسن روحانی، بلکه برای حمایت از او، در صورت ردصلاحیت روحانی معرفی می‌شود!

**ذخیره بر نیمکت

اصلاح‌طلبان اکنون عزمشان را جزم کرده‌اند و یک یار ذخیره روی نیمکتشان دارند تا اگر روحانی را از زمین‌بازی سیاست اخراج کردند، به جای شوکه شدن، او را به جایش بنشانند.»

بخش نظردهی بسته شده است..