سخنان جنجالی بذرپاش در یزد:

لغو کنسرت ها و لغو برخی سخنرانی ها را بهانه ای برای متشنج کردن اوضاع قرار داده اند/می‌خواهند نهادهای تحت نظر رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران را در مشکلات اقتصادی مقصر جلوه دهند

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: بازی‌های انتخاباتی در حوزه فرهنگ و اقتصاد آغاز شده و نیروهای انقلاب باید در این زمینه هوشیار عمل کنند.

به گزارش یزدی نیوزمهرداد بذرپاش در جمع اعضای حزب مؤتلفه اسلامی یزد اظهار داشت: با نزدیک شدن به انتخابات عده‌ای در حوزه فرهنگ پروژه پشیمان سازی مردم را به راه انداخته اند و می‌خواهند مردم را از همراهی با انقلاب پشیمان کنند.

وی افزود: اینها شخصیتی از امام خمینی (ره) به مردم معرفی می‌کنند که این شخصیت امامی نیست که بتواند در برابر سلطه و استکبار بایستد در حالی که امام خمینی (ره) شجاعانه در برابر ستمگران و سلطه گران ایستاد.

بذرپاش عنوان کرد: عده ای نیز بحث لغو کنسرت ها و لغو برخی سخنرانی ها را بهانه ای برای متشنج کردن اوضاع قرار داده اند که البته این موارد بسیار است و تا انتخابات هم بیشتر و بزرگتر از اینها را مطرح خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که دنبال می شود، مقصرسازی و دوگانه سازی اقتصاد است و می‌خواهند نهادهای تحت نظر رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران را در مشکلات اقتصادی مقصر جلوه دهند.

بذرپاش تصریح کرد: تا زمان انتخابات از این دست مسائل در کشور بسیار خواهد بود زیرا عده ای می خواهند با این اقدامات ضعف‌ها و مشکلات را بی اثر کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم همچنین تاکید کرد: یکی از موارد نفوذ، دو قطبی کردن کشور است و این به طور قطع به صلاح کشور نیست و بچه های انقلاب باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشند.

مهر  و تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..