تاکید مدیرکل اجتماعی استانداری یزد بر NGOها

به گزارش یزدی نیوز

یزد – ایرنا – مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: توجه به سازمان های مختلف مردم نهاد محلی امری ضروری است و باید همواره به آن توجه جدی داشت.
ضرورت توجه به سازمانهای مردم نهاد محلی
به گزارش سه شنبه شب دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، مجید جوادیان زاده با حضور در روستای نصرآباد تفت از کانون بانوان فرشته و مؤسسه نرگس نصرآباد بازدید و بر اهمیت فعالیت های اجتماعی و تاثیر مثبت آن در افزایش نشاط و شادابی جامعه تاکید کرد .
وی افزود: در مدل توسعۀ منطقه ای به نقش و کارکرد سازمانهای مردم نهاد محلی توجه ویژه ای می شود و عملکرد این سازمانها می تواند در حل مشکلات مردم یک منطقه تاثیر موثری داشته باشد.
وی ادامه داد: سازمانهای مردم نهاد نصرآباد با وجود تمام مشکلات و محدودیت ها، دستاوردها و نتایج بسیار ارزشمندی را برای اهالی این روستا و به ویژه بانوان داشته و همواره در راه توانمندسازی و بالا بردن سطح دانش و آگاهی بانوان این روستا گام برداشته اند، طوری که روحیۀ شاداب و پُر نشاط بانوان حاضر در جلسه خود گواهی بر تاثیرات مثبت این سازمانهاست.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در پایان از تلاش های مستمر بنیانگذاران کانون بانوان فرشته و مؤسسه نرگس نصرآباد تقدیر کرد و آنها را الگوی موفقی برای زنان این روستا دانست.

بخش نظردهی بسته شده است..