استاندار یزد: وجود احزاب نشانگر بالندگی مردم سالاری در جامعه است/ تلاش احزاب یزدی برای تاسیس خانه احزاب استان

استاندار یزد وجود فعالیت احزاب را نشانگر رشد و بالندگی مردم سالاری در یک جامعه دانست و گفت :احزاب باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا سیدمحمدمیرمحمدی عصر روز سه شنبه در نشست با احزاب و فعالان سیاسی استان افزود: احزاب و تشکل های سیاسی نقش مهمی در جلب مشارکت های مردمی دارند .

وی با بیان اینکه احزاب یک پشتوانه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی قوی برای مردم به شمار می روند اظهار کرد:احزاب باید پیام مردم را تبیین و تشریح کنند.
استاندار با اشاره به اینکه تشکیل جلسات با احزاب و فعالان سیاسی صرفا برای برگزاری انتخابات نیست،افزود:بلکه اعتقاد دارم باید هر۲ماه یکبار اینگونه جلسات برگزار شود زیرا در پیشبرد امور جامعه موثر خواهد بود.
میر محمدی خاطرنشان کرد:اگر به این باور برسیم که در هر انتخاباتی برنده انتخابات مردم هستند شاید دیگر مشکلی بین احزاب نباشد و لذا احزاب به هرصورتی که بتوانند مردم را پیروز کنند زمینه توسعه کشور هم فراهم می شود.
وی اضافه کرد:در نشست هایی که تاکنون با احزاب استان برگزار شده شاهد روند افزایشی تحمل نمایندگان احزاب نسبت به یکدیگر و حرکت به سوی همفکری و هم اندیشی هستیم.
میر محمدی به راه اندازی خانه احزاب در استان اشاره کرد و گفت:تصمیم گیری و مدیریت آن برعهده خود احزاب است.
وی گفت:امیدواریم که این مرکز به یک مرکز اندیشه ورزی تبدیل شود و شاهد توسعه احزاب قوی که بتوانند مسائلی را مطرح کنند که مورد توجه جهانیان قرار بگیرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد هم گفت: زیرساخت های اولیه خانه احزاب داشتن مکان مناسب است که در استان این فضا تامین شده است.
محمدعلی طالبی افزود:اداره خانه احزاب باید با مشارکت،همیاری و همراهی احزاب و تشکل ها باشد.
در این نشست نمایندگان احزاب دیدگاه خود را در زمینه تاسیس خانه احزاب مطرح کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..