نمایشگاه عکس‌ ۹ و ۱۲دی در یزد گشایش یافت

no-thumbs

به مناسبت گرامیداشت ۱۲ دی ماه، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد و دهه بصیرت نمایشگاه عکس ۹ و ۱۲دی در یزد گشایش یافت.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، به مناسبت گرامیداشت ۱۲ دی، روز یزد، سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد و دهه بصیرت نمایشگاه عکس ۹ و ۱۲دی در یزد گشایش یافت. 

 
این نمایشگاه که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد برپا شده، عکس‌های منتخب حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ مردم یزد و تصاویر سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان در ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۶در نگارخانه حوزه هنری یزد به تماشا گذاشته شد.
در این نمایشگاه ۳۰ عکس منتخب از هادی آخوندی و مسعود میرجلیلی هنرمندان یزدی در اندازه‌های ۵۰ در ۷۰ و ۴۰ در ۶۰ سانتی‌متر در معرض دید عموم قرار داده شده است.
این آثار تجلی حضور مردم بابصیرت و همیشه در صحنه استان یزد در دفاع از انقلاب و ولایت در یوم‌الله نهم دی‌ماه ۸۸ و استقبال گسترده مردم دارالعباده و دارالعلم از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ۱۲دی ماه ۸۶ را نشان می‌دهد.
این نمایشگاه تا ۱۶دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹در نگارخانه این مرکز واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه مندان است.

بخش نظردهی بسته شده است..