روشنایی معابر استان یزد با ۲۵۰ هزار شعله چراغ لاک پشتی

no-thumbs

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: برای تامین روشنایی معابر استان بیش از 250 هزار شعله چراغ لاک پشتی در سطح خیابان ها ومعابر استان نصب شده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا صحتی عصر شنبه درجلسه بررسی مسایل ومشکلات روشنایی معابر ابرکوه که با حضور فرماندار و کارشناسان شرکت توزیع برق استان و دیگر مسوولان این شهرستان تشکیل شد، افزود: در شهرستان ابرکوه مشکلی در زمینه برق رسانی وجود ندارد و صد درصد این شهرستان دارای نعمت برق است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات روشنایی معابر ابرکوه نیز با مدیریت اداره برق این شهرستان، همکاری فرماندار و دیگر دستگاه های رفع می شود که در این راستا برای رفع بخشی از مشکلات روشنایی معابر وخیابان های سطح شهر و روستاها ۵۰۰ شعله چراغ لاک پشتی به ابرکوه اختصاص یافته است.
سیدنبی رسولی فرماندارابرکوه نیز دراین نشست با قدردانی از تلاش های شرکت توزیع برق استان در خدمات رسانی به مردم و ابراز رضایت از عملکرد برق شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: ایجاد روشنایی در محدوده ورودی استان یزد به فارس درشهرستان ابرکوه و بخشی از شهر ابرکوه و محلات وروستاهای ضروری است.
مدیرتوزیع برق شهرستان ابرکوه نیز گفت: در این شهرستان به ازای هر مشترک ۶۱ وات روشنایی وجود دارد که میانگین این آمار در استان ۴۳ وات روشنایی است .
ابوالفضل اکرمی با بیان اینکه درمعابر وخیابان های شهرستان ابرکوه ۱۴هزار و ۳۰۰ چراغ لاک پشتی برای روشنای نصب شده افزود: هم اکنون این شهرستان دارای ۲۶ هزار مشترک برق خانگی، کشاورزی ، صنعتی و اداری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد دربازدید از چند منطقه شهر ابرکوه برای رفع طرح روشنائی این شهرستان قول مساعد داد.

بخش نظردهی بسته شده است..