موسسه اعتباری نور، به شبکه شتاب پیوست

no-thumbs

رئیس هیات مدیره مؤسسه نور گفت: بانک مرکزی مجوز پیوستن مؤسسه نور به شبکه شتاب و ساتنا و پایا راصادرکرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدحسین اسکندری زاده ، رئیس هیات مدیره مؤسسه نوردر گفت و گو با خبرگزاری ایسنا منطقه کویر با اعلام این مطلب گفت: بدلیل مشکل تاخیر در ارسال مرسولات مورد نیازتلاش می کنیم در اسرع وقت تمام مشتریان مؤسسه اعتباری نور از خدمات شبکه شتاب و سایرخدمات بانکداری الکترونیک بهره مند گردند.

 
وی افزود: سیستم نرم افزار بانکی این مؤسسه پس از بررسی های زیاد توسط شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام می شود که در حال حاضر این سیستم نرم افزار در بانک های بزرگ از جمله بانک صادرات و بانک ملی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
اسکندری زاده اظهارکرد: امیدواریم باتوجه به این که قبلا موافقت بانک مرکزی با تشکیل بانک نور را دریافت کرده ایم، بزودی با افزایش سرمایه از سه هزار میلیارد به شش هزارمیلیارد ریال مؤسسه اعتباری تبدیل به بانک نور شود.
 
وی بیان کرد: درحال حاضرمؤسسه اعتباری نوراز لحاظ تعداد شعب و میزان سپرده ها رتبه  یازدهم را از بین سی و پنج بانک و مؤسسات اعتباری کشور را دارا می باشد که نشانگرجایگاه و اعتباراین مؤسسه اعتباری است.
 
رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری نور افزود: همچنین به منظور ارتقاء سطح کیفی پرسنل، مرخصی تحصیلی یک روز در هفته با حقوق در این مؤسسه داده می شود که این اقدام تنها در این مؤسسه اعتباری اجرا می شود.
 
وی اعلام کرد: تلاش خواهیم کرد حتما در چارچوب ضوابط شرعی و مقررات بانک مرکزی حرکت کنیم و تسهیلات این مؤسسه بعنوان یک مؤسسه سرمایه گذاری اجتماعی در چارچوب عقود اسلامی و بخصوص قرض الحسنه و نیزسرمایه گذاری های مولد اعم ازکوچک و بزرگ و با الویت دراستان کرمان اجرا گردد.
 
اسکندری زاده اظهارکرد: این مؤسسه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار سپرده گذار در سطح کشور دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..