امام جمعه یزد: حرمت نماز جمعه و مسجد باید حفظ شود

واکنش شدید امام جمعه یزد به اتفاقات هفته گذشته نمازجمعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حرمت نماز جمعه و مسجد باید حفظ شود و اگر صحبتی داریم باید در مسیر قانونی پیگیری و دنبال شود.

به گزارش یزدی نیوز به تقل از ایرنا در سفر جمعه گذشته حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری به استان یزد و هنگام سخنرانی وی در نماز جمعه، برخی افراد حاضر در مصلی با سردادن شعارهایی سعی در به هم زدن سخنرانی معاون رییس جمهوری کردند . 

آیت ‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌ های این هفته نمازجمعه یزد افزود: خواسته ها باید با آرامش و حفظ حرمت و کرامت دنبال شود و نباید سوژه و بهانه به دست دشمنان بدهیم.
وی یکی از راههای تثبیت انقلاب را شناخت اهداف توسط مردم و جوانان عنوان و اضافه کرد: نسل جدید و جوانان شناخت اندکی از انقلاب دارند و باید برای معرفی عظمت و اهداف انقلاب تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اگر در برهه کنونی در راستای شناساندن اهداف انقلاب تلاش نکنیم خیانت کرده ‌ایم لزوم اختصاص اعتبار مالی مناسب برای معرفی انقلاب در رسانه های بین المللی را یادآور شد و گفت: صهیونیستها با صرف هزینه های گزاف در رسانه ها در صدد تلاش برای منحرف کردن مردم جهان نسبت به ایران و اسلام برآمده اند و باید برای خنثی کردن چنین اقدام هایی، به نحو مطلوبی عمل کنیم.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری برگزاری نشست سه‌جانبه ترکیه، روسیه و ایران افزود: مسؤولان کشورمان باید مراقب رفتارهای طرفهای مقابل باشند و به آنان اعتماد نکنند.
امام جمعه یزد همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: مردم در این روز بصیرت و حمایت خود از ولایت را بار دیگر نشان دادند و فتنه ‌ها را محکوم کردند.
وی همچنین با یادآوری برگزاری مانورهای نظامی به دستور فرمانده کل قوا خاطر نشان کرد: این تلاش‌ ها نشان از توان ملت ایران است و باید این توانایی را در دیگر عرصه ها از جمله صنعت نیز نشان دهیم.

۱ دیدگاه

  • یزدی

    باسلام
    خواسته مردم اشتغال یعنی مجوز استخدام و شروع ساخت و ساز و رونق خرید و فروش مسکن
    تسهیلات ازدواج مسکن مهر و یا واگذاری زمین برای جو