دوره دانش افزایی با حضور رئیس داوری فدراسیون فوتبال در یزد

no-thumbs

دوره آموزشی و دانش افزایی داوران فوتبال استان یزد با حضور رئیس بخش داوری فدراسیون فوتبال در یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا ، این دوره روز جمعه با حضور افزون بر ۵۰ نفر از داوران و کمک داوران فوتبال یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان زیر نظر حسن کامرانی فر در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. 

در این دوره یک روزه داوران فوتبال استان یزد با آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران ، استان یزد و مسائل علمی و آموزشی در حوزه قضاوت مسابقات مختلف و لیگ های کشوری آشنا شدند.
رئیس بخش داوری فدراسیون فوتبال در ابتدای این دوره در سخنانی به اهمیت کار داوری ، آمادگی های علمی و فیزیکی و کسب اطلاعات مورد نیاز به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.
حسن کامرانی فر افزود: برگزاری دوره های علمی و دانش افزایی باید همواره به عنوان یک کار مهم مدنظر هیات های فوتبال در سطح کشور قرار گیرد چون نقش مهمی در توفیق کار داوران دارد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد به اهمیت برگزاری اینگونه دوره ها برای کسب دانش افزایی و ارتقای آمادگی برای امر مهم قضاوت مسابقات مختلف فوتبال تاکید کرد.
عبدالرضا دستا همچنین به موضوع اعتبار بخشی و اهمیت رشته فوتبال و نقش داوران اشاره و تصریح کرد: داوران با عملکرد خوب نقش اساسی در جذب مخاطبان و اثرگذاری در برگزاری بهتر مسابقات دارند.
همچنین رئیس کمیته داوران فوتبال استان یزد در سخنانی به ارائه گزارش در خصوص وضعیت داوری استان و برنامه های آینده و نقش برگزاری دوره های آموزشی تاکید کرد.
در پایان ضمن قدردانی از رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از تعدادی داوران و فعالان این عرصه تجلیل بعمل آمد. 
استان یزد دارای ۱۵۰ داور فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در ۲ بخش آقایان و بانوان است که حدود ۸۰ نفر آنان فعال هستند.

بخش نظردهی بسته شده است..