فرمانده سپاه الغدیر:خبرنگاران در مسیر شهیدان رسانه فعالیت کنند

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: خبرنگاران رسانه های گروهی با شناخت سیره و اهداف شهیدان رسانه در مسیر نورانی آنها که یک رسالت خطیر محسوب می شود گام بر دارند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا ، سردار اکبر فتوحی در جمع خانواده شهید ساداتی و تعدادی از خبرنگاران بسیجی استان افزود: شناخت شهدای رسانه و فعالیت برای تحقق اهداف آنها رسالتی ارزشمند است.

وی ادامه داد: شهید سید جلیل ساداتی از شهدای والام مقام انقلاب اسلامی از دارالعباده یزد است که بارها به عنوان خبرنگار ، عکاس ، رزمنده بسیجی و غواص در اوج ولایتمداری به انقلاب اسلامی خدمت کرد و عاقبت به فوز عظیم شهادت نائل آمد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطر نشان کرد: این شهید گرانقدر قبل از اعزام به جبهه در عرصه فرهنگی و پرورشی در پست های مختلف در یزد بسیار جدی و صادقانه به کشور و نسل جوان خدمت کرد و برکات زیادی برای جامعه اسلامی داشت.
فتوحی در ادامه به ذکر خاطرات خود در دفاع مقدس و عملیات قدس پنج اشاره و تصریح کرد: برای حضور در این عملیات مهم دوران دفاع مقدس حدود ۳۰ خبرنگار و عکاس خارجی درخواست شرکت در عملیات را داشتند.
شهید سیدجلیل ساداتی که به عنوان عکاس و خبرنگار راهی جبهه ها شده بود در عملیات قدس ۵ و در منطقه هورالعظیم به فوز عظیم شهادت نائل آمد.
شهید سید جلیل ساداتی متولد بیستم تیرماه سال ۱۳۳۷ بود در ۱۶ مردادماه ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
امروز جمعی از اصحاب رسانه استان یزد با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند و در این دیدار صمیمی مادر ، خواهر و برادر شهید به ذکر خاطرات خود از شهید پرداختند.
استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۱ دیدگاه

  • محمد

    خواهشا نسبت به راه اندازی کانال تلگرامی اقدام نمایید برای سهولت کار