اقدام انقلابی استاندار یزد در حوزه صنعت؛ عملکرد بانک ها در حوزه موانع صنعت باید بررسی شود/ اولتیماتوم به برخی بانک ها

no-thumbs

استاندار یزد با اشاره به ضرورت تدوین هم افزایی بیش از پیش در راستای حمایت بیشتر از صنایع در استان، گفت:‌ بررسی آمار عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کارگروه متناسب با مراجعه کنندگان انجام شود.

به گزارش یزدی نیوز  به گزارش ایسنا- منطقه یزد، "سیدمحمد میرمحمدی" در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اشاره ضرورت تهیه اطلاعات و آمار شفاف از فعالیت واحدهای تولید استان، اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حمایت و رونق واحدهای تولیدی زیر ۱۰۰ نفر ایجاد شده است.

 
وی با بیان این که طبق گزارش بانک‌ها برخی از متقاضیان تسهیلات، به بانک‌های عامل خود برای تشکیل پرونده و دریافت وام مراجعه نکردند، گفت: آمار واحدهایی که به هر دلیل مراجعه نکردند نباید در لیست عملکرد بانک‌ها تأثیر منفی داشته باشد.
 
استاندار با اشاره به ضرورت ایجاد ردیف جدید در ستون‌های آماری برای واحدهایی که هنوز برای دریافت تسهیلات مصوب کارگروه تسهیل، افزود: بررسی آمار عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کارگروه متناسب با مراجعه کنندگان انجام شود.
 
میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب ۱۰۷ پرونده به مبلغ یک هزار و ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران زمینه ارائه خدمات بیش از پیش به صنایع را در استان ایجاد کنند.

۱ دیدگاه

  • ناشناس

    اقدام انقلابی؟؟؟؟
    از بس کار نکرده اند یک کلمه حرف را اقدام انقلابی میدانید.