مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد درنشست با رابطین کانون های مساجد:

فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی در راستای تحکیم بنیاد خانواده قدم برداریم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه در جامعه امروز مسجد کارکردهایی دارد که ناشناخته است ،اظهار داشت:خوشبختانه بعد از انقلاب در زمان های مختلف از کارکرد مساجد بخوبی استفاده شده است که دوباره این کارکردها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن در نشست رابطین منطقه ای خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی است که ما می توانیم در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: باید موضوعات مختلف در جامعه در کانون های فرهنگی هنری اولویت بندی شود تا با تمرکز بیشتر فعالیت ها اثر بخشی داشته باشد.
غیاثی ندوشن تصریح کرد: با توجه به رشد آسیب های اجتماعی اخیرا مسئولان کشور جلسات اختصاصی با مقام معظم رهبری داشتند و گزارشاتی را در این خصوص به ایشان ارائه کردند و در این راستا نیز چهار آسیب را ایشان ابلاغ کردند که ما نیز میتوانیم با اولویت بندی بر روی آنها کار کنیم.
وی ادامه داد: بحث خانواده از جمله اولویت هایی است که باید توجه اساسی شود تا منشا آسیب پذیری طلاق ها و بسیاری از مشکلات را مشخص کرده وبرای حل آن ها تلاش کنیم.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: اعتیاد نیز از دیگر مسائل است که به عنوان ام المفاسد شناخته می شود و با توجه به موقعیت استان یزد این مواد مخدر در حال افزایش است که در این زمینه نیز ما باید تلاشهای جدی صورت بگیرد.
غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این مباحث را اولویت بندی کرده و با محوریت خانواده روی آنها کار کنیم بسیاری از آسیب ها را کاهش خواهیم داد و مهم این است که آسیب ها و خسارت ها را به حداقل برسانیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تولید محتوا در فضای مجازی از مواردی است که خواهران می توانند در کانون های مساجد به نحوی در راستای ارزش های اسلامی ایجاد کنند.
غیاثی ندوشن بیان کرد: ما باید فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی در راستای تحکیم بنیاد خانواده و جامعه گام برداریم و با آموزه های اخلاقی و دینی بر روی جوانان کار کنیم.

بخش نظردهی بسته شده است..