رتبه چهارم یزددر بین دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور

no-thumbs

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای استان یزد گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور، رتبه چهارم از آن دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش فارس،سیدحیدر میرفخرالدینی در بازدید فرماندار یزد از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه استقبال دانش‌آموزان برای ورود به این دانشگاه رشد چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ هزار دانشجو در سطح استان در حال تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستند.

 
وی تعداد دانشکده‌های مرتبط با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد را ۹ سایت در شهرستان‌های استان دانست و بیان کرد: استان یزد در بین دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور رتبه چهارم را به دست آورده که این رتبه نشان‌دهنده همت و تلاش همکارانم در این دانشگاه بوده است.
 
میرفخرالدینی با بیان اینکه حمایت دولت یازدهم از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بی‌سابقه است، تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در ایجاد اشتغال و بهبود شاخص بیکاری در استان نقش بسیار ارزنده‌ای ایفا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد تقریبا به طور ۱۰۰ درصد اشتغال به کار دارند و به اندازه‌ای از مهارت رسیده‌اند که تعداد قابل توجهی از آنها کارآفرین هستند.
 
به گزارش فارس، فرماندار یزد در این بازدید از بخش‌های مختلف این دانشگاه همچنین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد بازدید کرد.
 
منبع: فارس
 

بخش نظردهی بسته شده است..