هیئت مدیره تیم فولاد تغییر کرد/مدیرعامل جدید به زودی معرفی می شود/ امیری همچنان سرمربی تیم فولاد/مدیرعامل قبلی تذکر جدی داده شد

امروز رسانه از برکناری امیری از سرمربی تیم فولاد یزد خبر دادند اما به نظر می رسد این خبر کذب بوده و نتیجه آن منجربه تذکر جدی به مدیرعامل سابق و تغییر هیئت مدیره باشگاه شده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از تابناک یزد، سیدمرتضی قبله زاده ( نماینده مهندس موسوی، نماینده مجلس یزد در امور تیم فولاد یزد) در گفتگو با تابناک با تکذیب برکناری خبر امیری از سرمربی گری تیم فولاد یزد گفت:امروز ناگهان در یک رفتار شائبه برانگیز خبر از برکناری سرمربی تیم فولاد یزد توسط برخی مسئولان مستعفی تیم فولاد یزد در رسانه ها منتشر شد.
وی افزود: بعد از انتشار این خبر جلسه اضطراری با حضور نماینده یزد و سایر مسئولان مرتبط تشکیل و هیئت مدیره تیم فولاد تغییر کرد و هیئت مدیره جدیده به حضور آقایان موسوی ( نماینده یزد در مجلس) غلامعلی سفید( استاندار اسبق یزد) شجاع( از مسئولان شرکت فولاد یزد) تشکیل داده شد و قرار شد تا هفته آینده مدیرعامل نیز معرفی گردد.
قبله زاده در خصوص مالکیت تیم فولاد هم گفت: مقرر شد شرکت فولاد یزد صرفا اسپانسر مالی تیم باشد و تصمیمات توسط هیئت مدیره اخذ شود.
وی با تکذیب خبر برکناری امیری از سرمربی گری تیم فولاد یزد گفت: اقای امیری نه تنها برکنار نشده است بلکه از او خواسته شده با تمام توان و قدرتش تیم را مدیریت کند تا جبران نتایج ضعیف صورت بگیرد در عین حال به مدیرعامل قبلی هم تذکرات جدی داده شد.
گفتنی است امروز صبح رسانه ها از برکناری سرمربی تیم فولاد خبر داده اند. این درحالی است که در هفته های گذشته خبرهای مختلفی از جدایی شرکت فولاد از تیم فوتبال و حضور موسوی نماینده مجلس در مسند مدیریت این خبر می دهند.
 

۱ دیدگاه

  • علي

    چرا يزد با اين همه جوانان مشتاق نميتواند يك تيم متوسط در ليگ برتر داشته باشد ؟ اصفهان ، خوزستان ، مشهد و آذربايجان هركدام ٢ يا ٣ تيم در ليگ برتر دارند ولي يزد نميتواند حتي يك تيم مطمئن در ليگ يك داشته باشد . اين نشان از ناتواني ما يزديها در كار گروهي است . اميدواريم هيات مديره جديد بتواند آرزوي مردم يزد را برآورده كند و لااقل ٢ سال ديگر فولاد ليگ برتري شود .