سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد:

پیگیری برای لغو رای کمیته انضباطی برای تیم فولاد یزد ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد گفت: پیگیری برای لغو و تخفیف رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات این تیم با حضور تماشاگران در استادیوم شهید نصیری ادامه دارد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری در حاشیه برگزاری تمرین تیم فولاد یزد گفت: در روزهای اخیر توسط باشگاه فولاد و هیات فوتبال استان مکاتبات و اقدام هایی برای تخفیف در رای کمیته انضباطی انجام شده است.
وی ادامه داد: با وجود پیگیری و تماس های مکرر با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی در خصوص لغو محرومیت حضور تماشاگران در بازی های فولاد یزد در استادیوم شهید نصیری ابلاغ نشده است.
سرمربی فولاد یزد اظهار داشت: دیدار آتی فولاد یزد با تیم ایرانجوان بوشهر در روز چهارشنبه سوم آذرماه از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار می شود.
امیری اظهار کرد: به غیر از رضا نبی زاده و رامین قربانی که محروم هستند بقیه نفرات تیم با آمادگی کامل در مقابل حریف ظاهر می شوند.
تیم فوتبال فولاد یزد هم اکنون با ۱۰ امتیاز در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.
درپی حوادث دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران با گزارش داور و ناظر مسابقه، کمیته انضباطی علاوه بر جریمه تیم فولاد، این تیم را به برگزاری چهار دیدار خانگی در جام حذفی و لیگ بدون حضور تماشگران محکوم کرد.
دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران که در هفته دوازدهم لیگ آزادگان در یک بازی پرحاشیه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..