نماینده سیدابوالفضل موسوی:

تیم فوتبال فولاد یزد به سهامداران جدید واگذار می شود

نماینده سیدابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی که پیگیر حل و فصل مشکلات تیم فولاد یزد است گفت: این تیم که با مشکلات عدیده ای مواجه است به سهامداران جدید واگذار می شود.

به گزارش یزدی نیوزسیدمرتضی قبله زاده  افزود: طی جلساتی که به منظور هماهنگی و حل مسائل و مشکلات تیم فوتبال فولاد یزد برگزار شد مقرر گردید تا ۲۵ آبان چنانچه مشکلات مترتب برای شرکت فولاد یزد برطرف شود، شرکت مذکور همچنان به حمایت از این تیم بپردازد.
وی گفت: اما با پایان موعد مقرر و رفع نشدن مشکلات موجود، روند واگذاری تیم تسهیل گردید و مقرر شد سهام به طور کامل واگذار گردد.
قبله زاده ادامه داد: با توجه به ضرورت حضور پر قدرت تیم فوتبال فولاد که تنها نماینده استان در لیگ آزادگان است واگذاری این تیم به سهامداران جدید ضروری بود.
وی این واگذاری را به منظور مدیریت مطلوب تر تیم دانست و اظهار داشت: تزریق منابع مالی جدید به تیم در راستای این واگذاری خواهد بود تا شرایط تیم بهبود یابد.
وی گفت: از رویکردهای نماینده مردم یزد و اشکذر برای حمایت از تیم های ورزشی ارتقا نشاط اجتماعی است که فوتبال به عنوان یکی از موثرترین ورزش ها در شاخص های اجتماعی فرهنگی مورد نظر وی قرار گرفته، همچنین نام تیم به منظور بهره مند شدن از برند استان تغییر خواهد کرد که این مهم باید روند ثبتی خود را طی نماید.
تیم فوتبال فولاد یزد اخیرا با مشکلات متعدد و از جمله مشکلات مالی دست به گریبان بوده که این معضل بر روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشته و هم اکنون جایگاه فولاد در لیگ ازادگان مطلوب نیست.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..