معاون استاندار یزد:

انتخابات سال آینده را جدی بگیریم

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در سال آینده دو انتخابات همزمان رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی برگزار می شود که با توجه به اهمیت موضوع باید آنها را جدی گرفت.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی  در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی مهریز به اهمیت حضور مردم در عرصه های مختلف اجتماعی و انتخابات اشاره و افزود: شوراهای اسلامی باید با فعالیت های درست خود زمینه مشارت مردم را در این عرصه مهم فراهم کنند.
وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در میان انتخابات های مختلفی که در کشور برگزار می شود دارای یک ویژگی خاص است چون همه سرمایه های اجتماعی را به صحنه می آورد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: اگر انتخابات شوراهای اسلامی با مشارکت گسترده آحاد مردم در شهر و روستاها و به خوبی برگزار شود قطعا نتایج ارزشمندی برای نظام اسلامی خواهد داشت.
طالبی گفت: باید از هم اکنون همه مردم و مسئولان و شوراهای اسلامی دو انتخابات پیش روی را دارای اهمیت بدانند و با برنامه ریزی زمینه مشارکت آحاد مردم را در آن فراهم کند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی در سطح مناطق خود وظیفه دارند که اهمیت حضور در انتخابات و نقش مشارکت را در این عرصه برای مردم تبیین کنند.
طالبی گفت: هم حضور آحاد مردم در انتخابات شوراهای اسلامی مهم است و هم فراهم کردن زمینه مشارکت افراد دلسوز و توانمند در بدنه شوراها و پذیرش این مسئولیت خطیر که بسیار ضروری است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در یزد اشاره که طبق شاخص های وزارت کشور در این استان بسیار سالم ، پرشور و قانونمند برگزار شده است.
طالبی در ادامه به اهمیت بخشداری و فعالیت در سطح مناطق روستایی بخاطر ظرفیت های آن اشاره و از مدیران اجرایی مهریز خواست تا با همدلی در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید تلاش کنند.
همچنین فرماندار مهریز در این جلسه که مدیران اجرایی و دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی این شهرستان حضور داشتند اظهار داشت: هم اکنون در ۴۴ روستا دهیاران با همکاری شوراهای اسلامی به مردم خدمت می کنند.
سید محمد رستگاری افزود: به برکت نظام اسلامی و تلاش های دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر فعالیتهای بسیار خوبی برای رفاه و آسایش روستائیان بخش مرکزی مهریز انجام گرفته است.
وی ضمن تشکر از بخشدار سابق مهریز برای مهدی دهقان زاده که به عنوان بخشدار جدید این شهرستان فعالیت خواهد کرد آرزوی موفقیت کرد و از دهیاران ، شوراهای اسلامی و مدیران اجرایی خواست همانند گذشته با بخشداری همکاری کنند.
در این جلسه همچنین بخشدار سابق و جدید به طرح نظرهای خود پرداختند و از همکاری مدیران و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مهریز قدردانی کردند.
شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..