تفاهم میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید استان یزد

به گزارش یزدی نیوزاداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد و صندوق کارآفرینی امید و تاکسی گردشگری استان یزد، تفاهم‌نامه‌ای را در راستای حمایت از تاکسی گردشگری استان و حمل و نقل و جابجایی گردشگران داخلی و خارجی منعقد کردند.

 «سیدمصطفی فاطمی» سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد در نشستی که به همین منظور برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دولت باتوجه به لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری کشور و ارتباط تنگاتنگ صنعت گردشگری با تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، انعقاد این تفاهم‌نامه سه جانبه ضروری به نظر رسید.

وی افزود: حمایت مالی صندوق در تأمین خودروهای شرکت تاکسی گردشگری برای فعالیت در مسیرهای شهری و بین شهری صرفاً جهت جابه‌جایی گردشگران داخلی و خارجی، می‌تواند کمک شایانی در افزایش حضور گردشگران در استان هم‌چنین رضایت‌مندی آنان کنند.

فاطمی خاطرنشان کرد: با توجه به تقاضای گردشگران از دیدنی‌ها و جاذبه‌های استان، اقدام به تأسیس تاکسی گردشگری و استفاده از خودروهای مناسب در این بخش شد و با این تفاهم‌نامه تسهیلات کم‌بهره به بهره‌برداران اعطاء خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به شکل‌گیری نخستین تاکسی گردشگری کشور در استان یزد، امید است که با همکاری و نگاهی گردشگرپذیر به این مبحث رفاه گردشگران ورودی به استان در بحث حمل و نقل نیز فراهم شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..