حاشیه‌های کشتارگاه صنعتی یزد را رسانه‌ای می‌کنم

به گزارش یزدی نیوزشهردار یزد با اشاره به اینکه گروهی به دلایل مشخص سعی در کشاندن کشتارگاه صنعتی یزد به حاشیه دارند، گفت: حاشیه‌های کشتارگاه صنعتی یزد را رسانه‌ای می‌کنم.
 محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: در صورتی که در محور قرارگیری باغ بزرگ شهر، شهرداری اقدام به اجرای طرحی کند که ارزش باغات منطقه افزایش پیدا کند، مردم اقدام به تخریب باغ خود نمی‌کنند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این که شهرداری در راستای حفاظت از باغات اقدام به تملک و خرید کند و بعد از آن زمین به حال خود رها شود کارگشا نیست بلکه باید مشوق‌هایی برای حفاظت از باغ در بین مردم ایجاد شود.

عظیمی‌زاده به تاکید اعضای شورای شهر در ارتباط با تقویت واحد اجرائیات شهرداری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: اجرائیات شهرداری باید تقویت شود و شکی در این موضوع نیست و در زمینه سد معبر تقویت اجرائیات بسیار تاثیر‌گذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اثرگذاری که این اقدام داشته، ۶ نامه از نهادهای مختلف به شهرداری رسیده و در ارتباط با به کارگیری نیرویهای جدید در اجرائیات، شهرداری را مواخذه کرده‌اند.

شهردار یزد با انتقاد از کارشکنی‌های صورت گرفته در ارتباط با فعالیت کشتارگاه صنعتی یزد، تاکید کرد: یک روز در ارتباط با کشتارگاه صنعتی یزد و حاشیه‌هایی که این طرح دارد شفاف‌سازی و موارد لازم را رسانه‌ای می‌کنم.

وی در ارتباط با مشکلات ترافیکی میدان مهدیه و معلم با اشاره به اینکه بودجه و طرح این موضوع تصویب شده و آماده اجرا است ولی بهتر است در دوره بعدی شورا آغاز شود، گفت: ترافیک چهار راه مهدیه به حدی مشکل دارد که مسئله آن با حضور پلیس و طرح‌های کوتاه مدت برطرف نمی‌شود.

عظیمی‌زاده بیان کرد: چند راهکار برای ترافیک بلوار طالقانی ارائه شده که از جمله این موارد طرح داروخانه تا داروخانه و دو طبقه شدن این بلوار است.

وی با بیان اینکه دو طبقه شدن بلوار هزینه کمتری از تملک برای عریض‌تر کردن این بلوار و احداث مسیر جایگزین دارد،  عنوان کرد: تمام این موارد پیشنهادهایی است که ارائه شده و نیاز به بررسی دارد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..