رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد:

یکی دیگر از مصدمان حادثه اتوبوس زائران یزدی فوت کرد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد از فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه اتوبوس زائران یزدی در محور اقلید ـ یاسوج خبر داد و گفت: آمار جان‌باختگان تا این لحظه به 29 نفر رسیده است.

به گزارش یزدی نیوزاحمد دهقان اظهار داشت: با انتقال ۱۳ مجروح به بیمارستان رهنمون در روزهای گذشته و ترخیص دو بیمار از این بیمارستان‌ها و فوت دو مجروح دیگر در بیمارستان آباده، در مجموع چهار بیمار دیگر در یاسوج و شیراز بستری بودند.

وی عنوان کرد: از دو مصدومی که در بیمارستان یاسوج بستری بودند، امروز یکی از آنها به دلیل شدت جراحت وارد شده به مغز و کاهش ضریب هوشیاری، جان باخت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد خاطرنشان کرد: با این حساب آمار جان‌باختگان این حادثه غم‌انگیز به ۲۹ نفر رسید.

وی یادآور شد: یکی دیگر از بیماران بستری در یاسوج وضعیت وخیمی دارد که امیدواریم با دعای مردم هرچه سریع‌تر حال وی بهبود یابد.

دهقان، شرایط بیمار بستری در شیراز را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: به محل بهبودی بیشتر، شرایط انتقال وی به بیمارستان یزد فراهم می‌شود.

وی در مورد مصدومان بستری در بیمارستان شهید رهنمون یزد نیز بیان کرد: حال عمومی همه مصدومان در این بیمارستان خوب است و سه نفر نیز ترخیص شده‌اند.

به گزارش فارس، هفته گذشته اتوبوس حامل ۴۷ زائر یزدی از مبدأ یزد به مقصد مرز چزابه در دره‌ای در محور اقلید ـ یاسوج سقوط کرد که این حادثه در ساعات اول ۲۶ کشته و ۲۱ زخمی داشت اما طی دو روز اخیر سه نفر از مصدومان جان باختند و به این ترتیب آمار جان‌باختگان این حادثه به ۲۹ نفر رسید.

پیکر ۲۶ جان‌باخته این حادثه روز پنج‌شنبه با حضور خانواده‌های عزادار، مردم و مسؤولان استان یزد تشییع و خاک‌سپاری شد.

این زائران از شهرستان‌های مختلف استان یزد از جمله اشکذر، یزد، بافق، بهاباد، میبد و اردکان در قالب یک کاروان راهی عتبات عالیات بودند.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..