سرپرست جدید فرمانداری بافق معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری بافق در مراسمی با حضور معاون استاندار یزد و قرائت حکم استاندار معرفی و منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بافق اظهار داشت: انتخاب زاده‌رحمانی به عنوان فرماندار جدید بافق حاصل نگاه ویژه استاندار یزد به این شهرستان است.

محمدعلی طالبی، وی را یکی از موفق‌ترین فرمانداران استان دارالعباده یزد خواند و ابراز امیدواری کرد: فرماندار جدید در انجام امور محوله و انجام وظایف و ماموریت‌ها موفق عمل کند تا شخص استاندار و مجموعه استانداری یزد شرمنده مردم این خطه نباشند.

وی با بیان اینکه بافق راه خود را به سوی پیشرفت و توسعه پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: کمبودها شناسایی، اولویت‌ها و چشم انداز افق ۱۴۰۴ ترسیم شده و باید با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی و خرد جمعی و همفکری مجموعه شهرستان، بتوانیم عقب ماندگی‌های گذشته شهرستان بافق را جبران کنیم و اقداماتی انجام دهیم که این شهرستان همچون نگینی در استان بدرخشد.

طالبی همچنین به شروع به کار فرماندار قبلی در بافق و همزمانی آن با اعتصابات کارگری شرکت سنگ آهن اشاره کرد و افزود: طلایی‌مقدم با همفکری امام جمعه و شورای اسلامی شهر بافق توانست از آن روزهای پر تنش با موفقیت عبور کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، انتخاب نماینده بومی بافق برای راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی را مرهون وفاق و همبستگی مردم و مسؤولان دانست و بیان کرد: این شهرستان برای نخستین بار به آرزوهای دیرینه خود دست یافت و توانست با اتحاد و همدلی، محمدرضا صباغیان بافقی را به خانه ملت بفرستد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و بر پیگیری اتمام جاده یزد ـ بافق تاکید کردند.

محمدرضا صباغیان عنوان کرد: این محور که به جاده مرگ شهرت دارد هرازگاهی قربانی می‌گیرد و خانواده‌هایی را در سوگ عزیزانشان داغدار و سیاه‌پوش می‌کند.

به گزارش فارس، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سه ساله مهدی طلایی‌مقدم، محمد زاده‌رحمانی به عنوان سرپرست فرماندار بافق معرفی شد.

زاده‌رحمانی پیش از این فرماندار خاتم بوده و طلایی‌مقدم نیز به عنوان فرماندار ویژه شهرستان طبس منصوب شده است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..