با اعلام رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی:

تلفات حادثه اتوبوس زائران یزدی کربلا با مرگ ۲ مصدوم به ۲۸ نفر رسید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از فوت دو نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس زئران یزدی کربلا خبر داد و گفت: با مرگ این دو مصدوم تعداد جانباختگان این حادثه به 28 نفر رسید.

به گزارش یزدی نیوزحادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی کربلا شامگاه سه شنبه در شمال استان فارس و در محور اقلید به یاسوج نزدیک روستایی کاکان رخ داد.
دکتر احمد دهقان  افزود: این دو مرحوم بنام های بمانعلی دهقان و جمال باغشاهی در بخش ای سی یو بیمارستان امام خمینی آباده بستری بودند که صبح امروز فوت شدند.
وی اظهار کرد: هم اکنون سه مصدوم دیگر این حادثه در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان یاسوج و یک مصدوم در بخش جراحی بیمارستان نمازی شیراز بستری هستند که امکان انتقال آنها به استان میسر نیست.
وی وضعیت یک نفر از مصدومان بستری در بیمارستان یاسوج را وخیم بیان کرد و گفت: وضعیت عمومی مابقی مصدومان بستری در بیمارستان های استان های همجوار مطلوب است.
دکتر دهقان اضافه کرد: ۲۰ نفر از سرنشینان اتوبوس زائران یزدی کربلا هنگام تصادف، یک نفر در مسیر بیمارستان اقلید و پنج نفر نیز در مسیر بیمارستان یاسوج جان خود را از دست دادند.
وی تصریح کرد: ۱۳ نفر از مصدومان این حادثه مرگبار که در بیمارستان های استان های همجوار بستری بودند، شب گذشته به یزد منتقل و در بیمارستان شهید رهنمون برای ادامه درمان بستری شدند که وضعیت عمومی آنها مساعد است.
وی تصریح کرد: مصدومان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس پشتیبان به همراه ۱۱ نفر از اکیپ درمانی یاسوج به استان یزد منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد از همکاری‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این مدت قدردانی کرد.
روز گذشته پیکرهای ۲۶ جان باخته این حادثه با حضور پرشور مردم دارالعباده یزد تشییع شدند.
اتوبوس زائران یزدی کربلا در حال انتقال این زائران به مرز شلمچه بود که در نزدیکی اقلید واژگون شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..