امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر:

تشییع پیکر ۲۶ مسافر جان باخته در واژگونی اتوبوس

پیکر 26 زائر کربلا که در مسیر حرکت به سمت مرز چزابه در محور اقلید ـ یاسوج دچار سانحه شده و جان باختند، در میان حزن و اندوه مردم یزد تشییع شد.

به گزارش یزدی نیوز پیکرهای جان‌باختگان حادثه سقوط اتوبوس زائران کربلا به دره‌ای در محور اقلید ـ یاسوج، صبح امروز وارد یزد شد و ظهر امروز با حضور گسترده مردم یزد تشییع شد.
 
امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، در میان ناباوری مردم یزد و خانواده‌های داغدار، ۲۶ تابوت سپاه‌پوش شده و متبرک به نام اباعبدالله الحسین (ع) به ترتیب وارد میدان امیرچخماق یزد شد تا بر پیکر آنها نماز گزارده شود.
 
در میان شیون و زاری خانواده‌های داغدار، پیکرهای این جان‌باختگان و زائران به مقصد نرسیده کربلا تا مسجد روضه محمدیه تشییع شد.
 
پیکرهای جان‌باختگان شهرهای بافق، بهاباد، اردکان و دیگر مناطق استان یزد در مقابل مسجد حظیره جدا و به سمت موطن آنها اعزام شدند.
 
پیکر چند تن از جان‌باختگان نیز به محله خیرآباد یزد و بقیه به سمت خلدبرین تشییع و خاکسپاری شدند.
 
امروز حضور مردم یزد به ویژه خانواده‌های عزادار، تصاویری غم‌انگیز در محل تشییع پیکر قربانیان این حادثه به وجود آورده بود.
 
مسؤولان نیز امروز در کنار مردم یزد حضور داشتند و در تشییع پیکر جان‌باختگان این حادثه، مردم داغدار اقصی‌ نقاط استان یزد را همراهی کردند.
 
سینه‌زنی و مداحی و عزاداری با یاد سید و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در میدان امیرچخماق یزد و در طول مسیر تشییع انجام شد.
 
 سه‌شنبه شب حوالی ساعت ۲۱ اتوبوس حامل زائران کربلا از یزد به مقصد چزابه در حال حرکت بود که در محور اقلید ـ‌ یاسوج به دلیل بروز نقص فنی در ترمز و عدم تسلط راننده بر خودرو و جاده‌های غیراستاندارد و پر پیچ و خم، اتوبوس با ۴۷ مسافر به اعماق دره سقوط کرد.
 
در این حادثه ۲۶ نفر از زائران استان یزد جان خود را از دست دادن و ۲۱ تن دیگر نیز مجروح شدند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..