دیشب رخ داد:

احتمال افزایش جان باختگان اتوبوس زائران استان یزد به ۳۰ نفر

احتمال افزایش جان باختگان اتوبوس زائران کربلای حسینی به 30 نفر وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوزاطلاعات واصله از صحنه حادثه حاکی از آن است احتمال افزایش کشته شدگان به ۳۰ نفر وجود دارد. اکثر مسافران این اتوبوس، از شهروندان استان یزد بشمار می روند. 

دیشب یک دستگاه اتوبوس زائران استان یزد که بمنظور حضور در مراسم اربعین به سمت مرز در حرکت بوده است، در محدوده استان فارس واژگون شده و  رسانه ها از کشته شدن ۲۸ نفر در این حادثه خبر می دهند.

در همین حال،مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شمال استان فارس بر مبنای اطلاعات اولیه، ۲۰ کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.
حسن همتی  در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه سه شنبه به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس فارس و چهار دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته وی، این اتوبوس از مبدا یزد حرکت کرده بود.
همچنین فرهاد مرادی کمک راننده که از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس در محور اقلید به یاسوج است گفت: اتوبوس حامل زائران کربلا متعلق به شرکت همسفر یزد می باشد و به سمت چذابه در استان خوزستان در حرکت بود . وی افزود: در  بوفه اتوبوس خواب بودم که از بوی شدید لنت ترمز از خواب بیدار شدم و وقتی به راننده گفتم، وی اظهار داشت ترمز اتوبوس دچار نقص فنی شده و کار نمی کند. دو راننده اتوبوس در میان جان باختگان هستند.
تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..