سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خبرداد:

فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی با میزبانی یزد موافقت کرد

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی با برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان به میزبانی یزد موافقت کرد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد عشقان‌ملک در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای جهان افتخار بسیار خوبی را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه برزیل از قدرت بسیار بالایی در فوتبال ساحلی جهان برخوردار است عنوان کرد: ایران در برابر تمام کشورها به پیروزی دست پیدا کرد که این موضوع جایگاه بالای تیم ملی قوتبال ساحلی ایران را نشان می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود که مسابقات بین‌المللی فوتبال ساحلی باشگاه‌های جهان در منطقه آزاد بندرانزلی انجام شود که زمینه برگزاری مسابقات از سوی این منطقه فراهم نگردید و رئیس فدراسیون فوتبال ساحلی جهان در این مسابقات تاکید داشت که اگر قرار است مسابقات در یزد برگزار شود، بدقولی به هیچ عنوان صورت نگیرد.

عشقان‌ملک خاطرنشان کرد: با تایید فدراسیون جهانی، این مسابقات در اسفندماه امسال به میزبانی یزد و در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد برگزار می‌شود که رویداد بسیار مهمی برای استان یزد به حساب می‌آید.

به گزارش تسنیم سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: این رویداد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در زمینه جذب گردشگر و درآمدزایی برای کشور و یزد تاثیر مهمی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد عنوان کرد: هزینه برگزاری این مسابقات را فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی پرداخت می کند و برای هر فرد مبلغ قابل توجهی در نظر گرفته شده است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..