محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب اردکان:

خودسانسوری آسیب‌ها را کاهش نمی‌دهد، نگاه‌ها باید تغییر کند

در دفاع از مردم نباید تابع ملاحظات بود به همین دلیل در دیدار با رییس جمهوری با تبیین برخی مشکلات، پیشنهاد ترمیم تیم اقتصادی کابینه برای شتاب بخشی به برنامه‌های دولت را پیشنهاد دادم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش تصریح کرد: در دفاع از مردم نباید تابع ملاحظات بود به همین دلیل در دیدار با رییس جمهوری با تبیین برخی مشکلات، پیشنهاد ترمیم تیم اقتصادی کابینه برای شتاب بخشی به برنامه‌های دولت را پیشنهاد دادم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد‎ درنشست مجمع نمایندگان استان یزد با مسئولان و مدیران فرهنگی استان اظهار کرد: آمارها و گزارش‌های مدیران بیانگر پیشرفت امور مختلف در استان است، اما اگر همه این آمارها درست باشد، می‌بایست آثار آن در جامعه نمایان شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان منکر تلاش‌های مسوولان استان نیستند، اما اینکه آسیب‌های اجتماعی هر روز گسترش پیدا کرده و شاهد افزایش آمار معتادان و طلاق هستیم، اینها بیانگر موفق نبودن برخی از عملکردهاست.

تابش ادامه داد: افزایش نرخ طلاق در استان یزد با توجه به فرهنگ خانواده‌های یزدی قابل قبول نیست و باید با ریشه‌یابی این موضوع، جلوی افزایش آن گرفته شود.

وی همچنین تاکید کرد: باید با الگوسازی از سلوک و رفتار بزرگان، باورها و ذهنیت مردم استان را تغییر داد تا استان یزد به عنوان نمادی درخشان و الگویی موفق در تمامی حوزه‌ها معرفی شود.

تایش گفت: مدیران باید با ارائه گزارش‌های دقیق فرهنگی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی آنها را در تصویب لوایح و دریافت بودجه همراهی کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران به برکت خون شهداحاصل شده افزود: باید سعی کنیم در راستای حفظ حرمت خون شهیدان، ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..