۸۰پروژه نیمه تمام زیرساختی در حوزه ورزش یزد داریم

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در حوزه ورزش استان یزد 80 پروژه نیمه تمام زیرساختی داریم که در تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی  در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در حوزه فرهنگ با اشاره به سرانه فضاهای ورزشی در استان یزد اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی در مرکز استان بسیار کم است و توزیع فضاهای ورزشی در سطح استان یزد عادلانه صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: وی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی مسقف و روباز در استان یزد در شهرستان یزد به عنوان مرکز استان ۲۷ سانتی‌متر مربع و در شهرستان اشکذر ۱۹۶ سانتی‌متر است.

شریعتی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به ویژه در زمینه زیرساختی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌توان تا حدی به بهبود سرانه فضای ورزشی در مرکز استان امیدوار بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ پروژه نیمه‌تمام زیرساختی در حوزه ورزش استان یزد وجود دارد که در تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه برخی از پروژه‌های دارای قابلیت واگذاری به بخش خصوصی نیز واگذار شده است، افزود: از آنجا که اعتبارات حوزه ورزش امکان تکمیل این پروژه‌ها را نمی‌داد، از مشارکت بخش خصوصی استفاده شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه خیران نیز به حوزه ورزش ورود پیدا کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۲ پروژه خیری در سطح استان یزد داریم که امیدواریم با مساعدت مسؤولان هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره‌برداری شود.

شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: در همه شهرستان‌های استان یزد تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف فعال هستند و در برخی رشته‌ها شاهد درخشش ورزشکاران بوده‌ایم.

وی، ورزش‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری، اسکواش، شمشیربازی، اسب‌سواری، تیراندازی با کمان و … را از جمله رشته‌های ورزشی مدال‌آور و افتخارآفرین برای استان یزد برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، تعداد مدال‌های ملی ورزشکاران یزدی را دارای رشد ۹۶ درصدی دانست و افزود: در زمینه کسب مدال‌های برون مرزی نیز با رشد چهار درصدی در سال جاری مواجه بوده‌ایم.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..