استراتژی انتخاباتی اصلاح‌طلبان از زبان تابش:

روحانی گزینه اصلی فراکسیون امید است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون کسی به غیر از روحانی، به عنوان گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری 96 مطرح نشده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش نماینده مردم یزد و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده، حفظ وحدت، رسیدن به اجماع حداکثری و فعالیت هم برای انتخابات شوراها (در اولویت) و هم ریاست جمهوری (در مرحله بعد) بوده که حائز اهمیت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته‌هایی برای گزینه‌های جدید انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده یا اینکه شخص روحانی برای این انتخابات مطرح است یا خیر، افزود: خیر، ما هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم، فقط در رابطه با انتخابات شوراها در حال انجام کار شایسته تخصصی هستیم که شوراها بتوانند مطابق با وظایفی که دارند، از تخصص‌های مختلف، اقشار و اصناف مختلف به‌ویژه بانوان و جوانان استفاده کنند؛ استفاده از تخصص‌های گوناگون و کارآمدتر از گذشته،‌ بیشتر وجهه همت ما است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا لیست نهایی اصلاح‌طلبان با عنوان «امید» خواهد بود، تصریح کرد: هنوز در مورد این موضوع بحثی نشده است. در مجموع درباره گزینه ریاست جمهوری و مصادیق آن تاکنون صحبت نشده و تاکنون کسی به غیر از روحانی به عنوان گزینه ما برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ مطرح نشده، حال اگر در آینده تصمیم دیگری اتخاذ شود، مشخص نیست.

 
فارس

بخش نظردهی بسته شده است..