بدنبال شایعه پراکنی های اخیر:

تکذیب انتصاب تابش به عنوان رئیس سازمان سینمایی

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با تکذیب شایعات اخیر مبنی بر احتمال انتصابش به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن انتقاد از بی اخلاقی‌های رسانه‌ای از رواج شایعاتی که هیچ پایه و اساسی ندارد، اظهار تعجب کرد.

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا تابش در نخستین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتشار این شایعه، طرح برخی نام‌ها و تصمیم سازی برای وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی است.
علیرضا تابش که در کارنامه‌اش سمت های رییس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اساان یزد،  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده می‌شود، بهمن ماه ۱۳۹۳ با تصویب هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی و حکم حجت اله ایوبی به سمت مدیرعامل این بنیاد سینمایی منصوب شد.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از اهالی رسانه به دام شایعه سازان افتاده وبه شایعات توجه می‌کنند.
تابش علت حضورش در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی و شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که روز چهارشنبه و در نخستین روز کاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد را دعوت از سوی دفتر وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.
وی گفت: بر اساس دعوتی که از من و هشت نفر از مدیران عامل مؤسسات و نهادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وزیر، در این دو برنامه حضور یافتیم.
به جز مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، هشت تن دیگر از مدیران فرهنگی، شامل دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، رئیس پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، رئیس بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، رئیس موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و دبیر هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی حضور داشتند.
خدمت به اهل فرهنگ و هنر در هر زمان و هر جایگاه باعث افتخار بوده و هست و گمانه زنی‌های مرتبط با سازمان سینمایی را تکذیب می‌کنم.

دیده‌بان دولت

بخش نظردهی بسته شده است..