مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات:

یزد آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد گفت: اگر قرار باشد انتخابات پیش رو الکترونیک برگزار شود، یزد از هم اکنون آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز اکرم فداکار در جلسه شورای اداری استان یزد با حضور قائم مقام وزیر کشور اظهار داشت: یزد رتبه چهارم فناوری اطلاعات و رتبه سوم در زمینه شاخص توسعه منابع نیروی انسانی را دارد و می‌تواند در حوزه علمی داعیه دار باشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته بیان کرد: استان یزد در برگزاری انتخابات نیمه الکترونیک توانست جایگاه خوبی در سطح کشور به دست آورد و اکنون نیز در زمینه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن دارای جایگاه ارزشمندی است.

فداکار عنوان کرد: این وضعیت از یک سو نشان از وضعیت خوب زیرساخت‌ها در استان یزد و از سوی دیگر نشان از فرهنگ و سواد استفاده از فناوری‌های روز دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری یزد همچنین با اشاره به اینکه یزد یکی از پنج استانی است که مجوز قطعی ایجاد منطقه ویژه فناوری را دریافت کرده است، اظهار داشت: استان یزد همچنین در زمینه ایجاد مرکز شتابدهی فناوری از استان‌های پیشتاز بوده است.

فداکار در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: اگر قرار باشد انتخابات اردیبهشت ماه آینده تمام الکترونیک برگزار شود، یزد از هم اکنون برای برگزاری آن اعلام آمادگی می‌کند و حتی می توانیم به عنوان پایلوت، انتخابات تمام الکترونیک را اجرا کنیم.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..