روزهای سخت تیم فوتبال یزد:

جریمه ۳۰۰میلیونی تیم فوتبال فولاد یزد

سرپرست تیم فوتبال فوتبال فولاد یزد از جریمه 300 میلیون ریالی این تیم توسط کمیته انضباطی فدراسیون به دلیل برخی رفتارهای هنجارشکنانه تماشاگران خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز محمد انواری افزود: درپی حوادث حاشیه ای دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران و گزارش داور و ناظر مسابقه، کمیته انضباطی نسبت به صدور رای و جریمه تیم فولاد اقدام کرد.
وی ادامه داد: در حکم صادره توسط کمیته انضباطی علت این تصمیم تخلف تماشاگران بخاطر پرتاب بطری به سمت داوران و وقفه در مسابقه ذکر شده است .
این مسئول اظهار داشت: این جریمه نقدی طبق بند یک ماده ۷۹ و همچنین بند ٣ ماده ٧٩ مقررات کمیته انضباطی انجام گرفته است.
انواری گفت: بر اساس تصمیم کمیته انضباطی همچنین تیم فولاد یزد به برگزاری چهار مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگر اعم از جام حذفی و لیگ محروم شده است.
سرپرست تیم فولاد یزد گفت: باشگاه طبق مقررات اعتراض خود را در خصوص این جرائم و همچنین محرومیت از بازی های خانگی بدون حضور تماشاگران به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کرده است.
انواری گفت: وظیفه دست اندرکاران باشگاه است تا با جدیت از حق و حقوق تیم و تماشاگران دفاع کنند که امیدواریم به نتیجه برسیم .
دیدار تیم های فولاد یزد و راه آهن تهران که در هفته دوازدهم لیگ آزادگان در یک بازی پرحاشیه در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد، با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..