همایش «تبیین جایگاه اسناد خزانه اسلامی» در یزد

no-thumbs

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از برگزاری اولین همایش نقش و جایگاه اسناد خزانه اسلامی در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی دولت در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی نمازی، مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان یزد  اظهار کرد: اولین همایش نقش و جایگاه اسناد خزانه اسلامی در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی دولت، ۱۱ آبان ماه با حضور مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل سالن همایش‌های باقرالعلوم یزد برگزار می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هدف از برگزاری این همایش را که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، ذیحسابان و کارشناسان مالی این دستگاه‌ها برگزار می‌شود، تسهیل در امور اجرای اسناد خزانه اسلامی موضوع بند ز تبصره ۵ قانون بودجه کل کشور، تبیین جایگاه آن در اجرای طرح‌های دولت و ارتقای دانش شرکت کنندگان در این زمینه اعلام کرد.
نمازی با اشاره به انتشار اسناد خزانه اسلامی در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و پیمانکاری گفت: این موضوع یکی از محورهای اصلی همایش است و در کنار آن مسایل مالی، ذیحسابی، مباحث تخصصی این حوزه و چالش‌ها و مشکلات حوزه نظارتی و مالی دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان یزد خواستار حضور فعال مدیران دستگاه‌ها و کارشناسان مالی در این همایش شد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..